Screensaver problem

Dec 4, 2009 at 10:19 PM

Hej,

foerst och fraemst: Tack foer en kanon plugin! Bor i USA och det aer vaeldigt trevligt att enkelt kunna foelja svensk TV. Nu till den egentliga anledningen till att jag postar haer. Jag har problem med att Windows Media Center's (Win 7 RTM) screensaver startar med jaemna mellanrum naer jag kollar pae TV genom Play-kanaler. Antar att det finns naegot API som du maeste anvaenda foer att tala om foer WMC att du spelar upp content genom en extern spelare (foer att screensavern inte ska gae igaeng). Vore tacksam foer en bugfix.. :)

MVH

Andreas

Coordinator
Dec 5, 2009 at 12:00 AM
Edited Dec 6, 2009 at 8:01 PM

tror jag har löst det. lägger upp en ny version imorgon.
EDIT: det verkar ta lite längre tid. håll ut.

Dec 8, 2009 at 3:09 AM

Kaenn dig inte stressad.. :) Aer tacksam foer jobbet du laegger ned pae det haer!

Coordinator
Dec 28, 2009 at 11:16 PM

Jag har lagt upp en ny version (1.0.2) nu. Har dock inte testat om problemet är löst...

Dec 29, 2009 at 4:23 AM

Cool! Testar den lite senare ikvaell och rapporterar tillbaka!

Dec 29, 2009 at 3:23 PM

Testade precis den nya versionen (1.0.2) och skaermslaeckaren startar fortfarande, sae ingen skillnad mot de aeldre versionerna.

Coordinator
Dec 29, 2009 at 4:25 PM

ok, tack då vet jag.
Antar att du får ha skärmsläckaren avstängd när du kollar på viasatkanalerna, tills vidare...
Som jag skrev i din första tråd, ska jag försöka bli av med flashspelaren, så bl.a. detta problemet försvinner.